دانلود Video Slideshow Music Picture نرم افزار ویدیو نمایش موزیک و عکس اندروید

دانلود Video Slideshow Music Picture نرم افزار ویدیو نمایش موزیک و عکس اندروید

ساده و قدرتمند لوکس و اصیل صاف و سریع 

بهترین موسیقی ویدئو ساز برای آندروید با اثر حرکت آهسته، فیلتر منحصر به فرد در گوشی های آندروید – این توضیحات دقیق در مورد ویرایشگر فیلم است. شما می توانید تصاویر به صورت خودکار ویدئویی خود را با موسیقی و عکس و یا یک ویدیو تولدت مبارک با ساز ویدیو تولد با آهنگ و نام بسازید.

۳ مرحله ساده برای اضافه کردن موسیقی پس زمینه به فیلم، ایجاد فیلم با موسیقی و افکت:

◆  عکس و ویدئو از کتابخانه، آلبوم، فیس بوک، اینستاگرام انتخاب کنید

◆ ایجاد – انتخاب تم، اضافه کردن هر موسیقی به فیلم های همراه با فیلتر قابل تنظیم، اضافه کردن عنوان  به راحتی عنوان و متن به ویدئو اضافه کنید.

◆ SHARE – ذخیره به مجموعه خود را، و یا بلافاصله به اشتراک گذاری در Zalo، فیس بوک، اینستاگرم، پینترست،، Vimeo، و واتساپ، یوتیوب …

★ فیلم ساز با موسیقی و جلوه:

✔ اضافه کردن موسیقی و جلوه های صوتی به فیلم های خود را با حرکت سریع و حرکت آهسته ✔ ایجاد تصاویر به صورت خودکار خود را ✔ تقسیم ویدئو های خود را به دو کلیپ ✔ ادغام چندین فیلم را به یک فایل، و شما می توانید موسیقی اضافه کنید. ✔ تبدیل ویدیو به فایل های صوتی MP3 ✔ صفحه نمایش سبز پس زمینه اثر ویدئویی ✔ ویرایشگر Funimate موسیقی ویدئو اضافه کردن جلوه های کامل

★ ویرایشگر ویدئو و ساز با متن جلوه های ویژه و اضافه کردن موسیقی:

✔ همه ویرایشگر ویدئو و ساز با متن جلوه های ویژه را می توان بلافاصله پیش نمایش. ✔ ویدئو معکوس: برای تبدیل شدن به یک شعبده باز حرفه ای با استفاده از فیلم معکوس. ✔ کم کردن سرعت و سریع: این برنامه که فیلم خود بروید در حرکت آهسته و سریع در بهترین دستگاه پخش ویدئو حرکت آهسته و زوم ✔ ویرایش ویدئو با اثرات سرد مانند: حل، پاک کردن، تقسیم، شاتر و زوم کردن را برای ترکیب تصاویر و فیلم های متعدد به طور مداوم. ✔ عقب حرکت سریع کند و دوربین جلو و تصویری ✔ اثر پس زمینه تاری برای ویدئو و رنگ های ویدئویی اثر ✔ پوشش و فیلتر: تعجب دوستان خود را با اثرات این فیلم دلهره آور تولید شده از ویدئو. ✔  توابع کامل ویرایش محتوا، ایجاد اثرات متن: سفارشی کردن رنگ، اندازه، فونت و موقعیت. همچنین شما می توانید حرکت و زمان از عنوان که شما می خواهید تغییر دهید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Video Slideshow Music Picture نرم افزار ویدیو نمایش موزیک و عکس اندروید

Article By :