دانلود Broken Dawn II 1.2.8 بازی شکست جادو ۲ اندروید + مود

دانلود Broken Dawn II 1.2.8 بازی شکست جادو ۲ اندروید + مود

بازی “Broken Dawn II” عنوانی در سبک اکشن و میباشد که به تازگی توسط استودیو Hummingbird Mobile Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۳۹۰ نفر امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ و بیش از ۵ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

داستان بازی Broken Dawn II:

نوعی جدید از ویروس در حال گسترش در مناطق مختلف جهان است و هیچ کس اطلاعی از منشا آن و چگونگی توقف آن ندارد. تنها در چند ماه ویروس به تمامی مناطق جهان نفوذ میکند. تنها چیزی که میدانیم این است که با برخورد این ویروس با هر موجود زنده ای چه انسان و چه حیوان هیولاهایی وحشتناک و تهاجمی ایجاد میشوند و هیچ راهی برای مقابله با آنان و جلوگیری از مبتلا شدن افراد سالم به این ویروس وجود ندارد. حال بیشتر انسان ها به هیولا هایی خوفناک و وحشی تبدیل شده اند. اما این تازه آغاز کابوس آنهاست…

بازی فوق ترکیبی منحصربفرد از عناوین اکشن و نقش آفرینی میباشد که با داشتن گرافیک حیرت انگیز و گیم پلی سراسر هیجان تجربه ای متفاوت از دیگر عناوین این سبک را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. نسخه جدید این بازی توسط تکنولوژی های روز بازی سازی ساخته شده و تمامی ویژگی های آن همانند صحنه های سینماتیک , مبارزات , سیستم اقتصادی و غیره نسبت به نسخه پیشین پیشرفت قابل ملاحظه ای یافته است.

اگر از طرفداران بازی های اکشن و نقش آفرینی هستید تجربه بازی Broken Dawn II با توجه به حجم معقول آن خالی از لطف نخواهد بود.

Broken Dawn II

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Broken Dawn II 1.2.8 بازی شکست جادو ۲ اندروید + مود

Article By :