دانلود بازی ظهور خدایان Dawn Of Titans v1.13.3 اندروید – همراه دیتا

دانلود بازی ظهور خدایان Dawn Of Titans v1.13.3 اندروید – همراه دیتا

“Dawn Of Titans” یک بازی اکشن است که در آن از یک موتور جدید به نام اکو برای بازی ها استفاده می شود. به گفته کمپانی تولید کننده، این موتور به بازیکنان اجازه می دهد تا بدون وجود تاثیر مخرب بر عملکرد بازی، ارتش های عظیمی را کنترل کنند. همانطور که از عنوان بازی مشخص است، کلید پیروزی در این بازی، خدایان هستند. این جنگجویان عظیم الجثه مجهز به قدرتمند ترین سلاح ها و توانایی هایی هستند که می تواند نیروهای شما را به پیروزی هدایت کند.

شما می توانید قلمرو پادشاهی خود را بسازید، کل ارتش را استخدام کرده و آموزش دهید و کنترل آن را در میدان نبرد به دست بگیرید. ارتش شما، علاوه بر شمشیر زنان، کمانداران و سواره نظام، دارای خدایان و اژدها است. در کنار حالت تک نفره بازی که داستان بسیار زیبایی دارد، بازی Dawn Of Titans حالت چند نفره نیز دارد که شما می توانید با پادشاهان چندین قبیله دیگر بجنگید!

خدایان افسانه ای را به نبرد های حماسی سه بعدی هدایت کنید که شامل هزاران نفر سرباز است که همه تحت فرمان شما هستند. بر علیه دیگر بازیکنان اعلان جنگ کنید و با قدرت ارتش و مهارت بی نظیر خود در میدان نبرد، سرزمین آنها را فتح کنید.

با گرافیک سه بعدی که کیفیت آن در حد کنسول ها است و با گیم پلی فوق العاده اعتیاد آور، بازی Dawn Of Titans یک عصر جدید را برای بازی های گسترده استراتژی آنلاین رقم می زند.

Dawn of Titans

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود بازی ظهور خدایان Dawn Of Titans v1.13.3 اندروید – همراه دیتا

Article By :